Tuesday

Blog Hapdet...malasnyaa nak taip


As-salam.....



Malasnya aku...



Nak Hapdet blog menjadi begitu masalah bila terlalu banyak idea dan kecelaruan. Ini semua gara-gara ribut politik yg sedang melanda negara sekarang nih. Nak tulih pasai politik nanti orang kata  aku tahi poltik, susah jugak nanti orang label aku lagu tuh. Nak sambung cerita seram malaih la pulok, tapi ada dua tiga lagi pengalaman benor aku...hangpa tunggu sat noooi....nanti aku sambung cerita tuh. Insya-Allah...



Masa naik moto, bawak keta, buat keja, sambil lepak..idea datang mencurah-curah mcm ribut hujan yg melanda Kedah sekarang ni. Dan masa tu jugaklah aku tak bawa pen dan nota nak catit idea tu...hemmm.



Takpe, since aku ada kemera yg boleh rakam video..rasanya ada baik aku rakam jee sambil sembang apa yg aku nak curahkan kat blog..takyah susah-susah nak taip.



Takat ni je la dulu..sambil layan video best nih...(tapi ada sensoreddd sikit jee)



"You're not gonna believe this...iceland..its amazing really.."



2 comments:

MOH KEMBARA said...

Assalamaualaikum Yob. huh ni lah ropanya Iceland di musim panassss!

DINBRASCO said...

W'salam..panaih tu idok la panaih sangat, tapi aksi pelancong ke sana agak panaih ler jugok..hehe